Friday, March 22, 2019

Produkttest - G-vibe 2






Jag blir nästan lite pirrig när jag skriver om den här leksaken - kanske för att det är fredag och jag är lite kåt av det där vinglaset man kan unna sig när arbetsveckan är slut.
Första intrycket av den här var väl "haha - va gör man med den här då?" . (Den ser ju lite spejsad ut ändå. På ett fint sätt förstås. Dagens sexleksaker känns så lyxiga!)  Som tur kom hjälpen när jag öppnade förpackningen och hittade en broschyr med beskrivande bilder. De hade faktiskt tänkt ut det mesta - för sig själv som vibrator, dildo och som gemensam sexleksak på olika sätt. Båda "spröten" vibrerar mjukt och det är en ganska bra spänst i den - vilket är bra. Skulle dom utstående flikarna vara för mjuka och böjliga skulle känslan bli för svag tror jag bestämt.

Jag har ännu bara kört solo med den och jag gillade verkligen att ha den som en vibrator, där ena delen stimulerade klitoris och andra delen analen. Det gav en fin känsla. Jag är ganska känslig så gillar inte när det är för hårt utan vibreringen ska vara lagom och jag tyckte den här fyllde dom kriterierna perfekt.
Jag testade också att föra in den och använda som en dildo och där överraskade den också genom att de utstående flikarna pressade fint på g-punkten.

Jag ser framemot att leka med den här vidare med min man, det finns en hel del kvar att testa om jag ska följa broschyren ;)

På plus-sidan:
Ergonomisk och skön att hålla i
Snygg design - inget man behöver skämmas för om den skulle råka ligga framme.
Nytänkade design som också fungerar bra. Stimulerar där den ska. 
Den är väldigt tyst

På mindra bra-sidan:
Kommer faktiskt inte på några!

No comments:

Post a Comment