Tuesday, April 2, 2019

Produkttest - OVO K5

Den här lilla leksaken har jag hunnit testa två gånger redan! Det första mötet vi hade var inte så lyckat, men jag är inte den som ger upp, haha, så jag ville ge den en ny chans.

Den här dildon har även en annan del, en kittlare, som man kan stimulera klitoris eller anus med samtidigt. Jag testade den i duschen först men fick inte till en bra upplevelse där. Först måste jag säga att jag har lite svårt att fokusera när jag står upp - min hjärna vill inte riktigt hålla sig till fantasin utan blir störd lätt. I kombination med att vattnet från duschen också gav beröring så var vibreringen från K5:an lite för svag. Så ur den upplevelsen gick jag ut utan orgasm...

När jag sen tog med den i sovrummet, fick stänga ögonen och bara känna in den så var upplevelsen mycket bättre. Jag gillar att fantisera om gruppsex eller trekanter och då är en sån här leksak perfekt, när den stimulerar flera ställen samtidigt. Skön utformning på stavel och mjuk retning av kittlaren ger en fin känsla. Att den dessutom är väldigt tyst är en stor bonus - så tips till dig som söker en diskret kompanjon. ;)


Som dom andra produkterna jag testat så känns den här också väldigt lyxig och ytan är skön. Snygg förpackning och älskar verkligen hur det inte är något "skämmigt" över den.  Väldigt snygg design!

Av fem stjärnor så får den här 4. Motivering till den var snygg design, påhittig användning och tyst.

Den finns att beställa här!

No comments:

Post a Comment