Saturday, February 2, 2019

En leverans leksaker




Det där pirret man har när man ska ha sex men någon ny.... en salig cocktail känslor som rushar genom kroppen, med bla förväntan, nervositet, spänning mm. Ni vet, då man blir alldeles strissig av kåthet. Jag tycker det är samma känsla man får när man ska prova en ny sexleksak. I veckan fick jag en hel låda full med nya sexleksaker jag ska testa och utvärdera, och jag är pirrig så jag håller på att dö :) Har bokat in en eftermiddag imorgon för mig själv för att kunna ta det lugnt och bara njuta. Mannen ska ta ungarna till pulkbacken själv. Jag känner mig så otroligt rastlös och förväntansfull redan nu. Som en liten tjej på julafton. Tiden går så långsamt när man väntar på något :) Men jag är glad att jag fortfarande kan bli såhär pirrig och kåt av så enkla medel. Det får mig att känna mig ung och sexuell. 
Jättestort tack till Passion of Sweden!!





No comments:

Post a Comment