Thursday, February 14, 2019

Produkttest - Drop of Sweden H2O Vibe

Att använda sig av leksaker i sängen är faktiskt något jag rekommenderar för att göra det lite mer spännande i sexlivet.  Det gäller att hitta nya vägar och just nu är vi väldigt ivriga att pröva nya saker och även återupptäcka gamla godingar i vår leklåda. Extra häftigt att skriva recensioner om dom! Det gör att man tänker efter lite extra kring olika saker.
H2O Vibe krävde två kvällar av lek för att kunna ge en bra beskrivning. Det är en riktigt läcker vibrator/dildo som har möjlighet att koppla duschslangen till eller använda med batterier.

Det jag först reagerade på var den härliga yta H2O Vibe hade. Den kändes som sammet och rosa-färgen var väldigt lockande. Det var en lyxig känsla!  Första intrycket är viktigt för jag hade redan bestämt att jag gillade den före jag körde igång...
Jag började med att ladda den med batterier och konstaterade sen att den hade många olika vibrator-lägen. Det kom med anvisningar som visade hur olika vibrerings-tonerna var. Det fanns allt från konstant vibrering till blandning mellan korta och långa vibreringar och små konstpauser. Så ingen risk att bli uttråkad verkade det som! 
En bra vibrator är en bra vibrator och H2O Vibe gjorde mig inte besviken. Jag gillade att vissa vibreringsprogram hade en liten paus följt av några snabba och nån långsam. Det blev spännande och kittlande på ett nytt sätt.  Som dildo tyckte jag den var lite för liten för att få en riktigt bra känsla, så är man mest förtjust i vaginal stimulering är inte det här det bästa alternativet. Däremot vibrator-funktionen får full poäng från mig!



En annan kväll bytte jag till duschmunstycket istället (alltså inga batterier inblandade nu) . Det jag vill först varna för är att var försiktig när du testar först. Jag hade vattenkranen på max och för varmt vatten vilket gav en lite oskön kick i början. Vi tjejer är betydligt känsligare för värme där nere än vad jag hade reflekterat över tidigare. Det är förstås skillnad på en duschs mjuka strålar framför en mer koncentrerad skarp stråle.
När jag fått inställt styrkan och värmen på strålen blev jag däremot imponerad. Wow va skönt det var och strålen riktas direkt utan problem till rätt ställe. Den gjorde verkligen det den lovade!
Nu ser jag framför mig att det skönaste stället att leka med H2O Vibe skulle vara i ett lyxigt badkar. I mitt fall var det en vanlig dusch och jag tycker alltid det är svårare att få till en bra stund när jag står framför att jag ligger ner - det blir inte lika avslappnande tycker jag. Därför får inte min dusch-stund med H2O Vibe lika bra poäng som den "torra" vibrator-stunden. Men väl godkänd ändå!

H2O Vibe får 4 stjärnor av 5 från mig. Fin och lyxig med en känsla av kvalité!

Drop of Sweden H2O Vibe kan beställas härifrån!


No comments:

Post a Comment